SEO de astazi si promovarea web gresit facuta

Am petrecut mult timp studiind SEO astfel incat sa sa vad cum se poate mari potentialul numarul vizitatorilor pe site. in cele din urma, am mi-am dat seama ca traficul mare nu vrea sa insemne nimic daca nu se transforma in vanzari si implicit in bani.
Este necesar sa te gandesti la potentiali clienti mult mai multmai mult decat ai facut-o in trecut. Nu e intotdeauna vorba despre cantitatea de vizitatori. Trebuie sa realizezi o experienta mai bunabenefica pentru vizitatorii site-ului. Un web design al intregului site va ajuta, dar accentul trebuie sa se puna pe continut.

In timpul unei prezentari la SES Chicago, Brian Eisenberg a atins un punct bun despre PPC: nu crea o reclama ce nu poate colecta venituri pe site-ul tau. Acest lucru ar trebui sa fie adevarat in orice tip de business si cred ca acelasi lucru e valabil si pentru SEO. Sa amintim pentru cei ce nu cunosc. SEO este optimizarea web pentru motoarele de cautare.
Una din greselile destul de des intalnite ( in special la cei care se ocupa de propria optimizare web) esta accea ca se “orienteaza” doar pe anumite ramuri ale promovari din mediul online cu precadere privind piata (SEM) si ale socialului network-ului (SMO) , ca de exemplu : inscrierile in directoare web, sau publicarea de reclame pe site-uri care se ocupa de publicitatea pe web, etc. In acest fel descoperi pagini pline de link-uri catre directoare web pe multe site-uri din tara noastra, sau, mai rau, in in partea de jos a websiteului o imens de multe de ancore cu linkuri catre alte site. Aceasta este una din cele mai mari erori, timp pierdut iar efectul este zero. Am sa incerc acum sa detaliez acest lucru si de ce nu este bine:

Clasificarea siteurilor in Google se bazeaza pe un lucru si anume “Organic link building” – care se traduce aproximativ : Obtinerea de backlink-uri pe cale naturala, adica pe in baza continutului si a nisei site-ului respectiv fara a forta in nici un mod obtinerea lor. Asta inseamna sa te implici activ in comunitati ( forumuri, bloguri, si tot asa inainte) cu subiect comun siteului si apoi, sa astepti obtinerea de link-uri din diverse parti de pe siteurile frecventate. Dar cine are timp sa astepte ani pana cand vin acele linkuri, sa scrie altii despre tine, cand poti sa faci asta si singur. Aici apare greseala : daca site-ul tau este popular, este foarte probabil sa se discute peste tot despre el. Peste tot inseamna printre altele : bloguri, forumuri, website-uri de specialitate, website-uri de socializare , si tot asa inainte . Aceasta distributie ( in timp, ca tipuri de site-uri, dar si ca tipuri de linkuri (dofollow dar si nofollow, chiar si text simplu / fara link)) este destul de importanta pentru Google . Acest algoritm realizeaza ca postarile personale pe zeci de directoare sa fie aproape nule ca si eficienta. Motoarele de cautare se asteapta ca sa se discute despre website si pe social, si pe forumuri si in alte cateva zeci de platforme sau siteuri. Si daca nu vede asta nu da importanta linkurilor castigate prin inscrieri in directoare ( dat ca exemplu aici), asi da seama ca acest proces este “fortat” si nu este unul natural. Pe de alta parte poti apela la cei care se ocupa de servicii seo si uiti de aceasta problema.

Mai mai pe scurt, decat sa introduci site-ul in 200 de directoare web, ma bine il inscrii in 2 dofollow, scrii despre el si in 2 forumuri, in 2 website-uri de reclame, in 2-3 cataloage de firme, in 2..3 cataloage de produse si servicii, pui cateva reclame de mica publicitate ( chiar si fara link), 2 – 3 articole pe bloguri, si la fel in social. Munca depusa ( ca si timp) va fi cel putin injumatatita iar rezultatele vor fi de 10 ori mai vizibile, daca nu ai timp de asta sau vrei sa te concentrezi pe activitatea ta lasa-ne pe noi sa efectuam aceste servicii seo pentru tine.

Si mai pe scurt, as spune ca este important calitatea si diversitatea link-urilor si nu numarul lor. De aceea SEO SEM si SMO trebuie facute toate 3 in proportii aproximativ egale, altfel, eficienta muncii este slaba.

Bineinteles ca cel mai corect e sa apelezi la o firma de specialitate (pentru care optimizare seo inseamna mult mai mult decat sa introduci site-ul in Google webmaster si sa faci un sitemap).